5 Temmuz 2017 Çarşamba

O YILDIZLI GECEDE...

 

Gittiğinden beri elimde boş bir kadeh seni sayıklıyorum her gece. Yıldızlarla konuşuyor, dalgalara fısıldıyorum seni bulmak için. 

Aramızda büyük uçurum, önüme çıkan dev dalgaları aşarak sana gelmeye çalışırken şimdi sen kayıplardasın. Aştığım her dalgada yeni bir çıkmaza sürükleniyorum. Tek bir sese odaklanmalıyım, doğru seni bulmak için. O sesi de tüm benliğimle hissederek bulmalıyım. Tıpkı bu düşüncelerimi sana yazdığım gibi. 

Hangi hegabede kaybettim seni, bizi? 

Cevabı zor değil. Hepsi bir anı defteri, bir fotoğraf ve birlikte dinlediğimiz şarkılarda saklı. 

Seni ararken çığlık çığlığa değilde, mavinin güzelliğine bırakıyorum kendimi. Elbet o da beni ait olduğum kıyıya bırakacak. 

Şimdi seni yıldızlara bırakıyorum. Karanlıkta yol göstersinler diye. Birde olurda beni özlersen gözüne çarpan en sönük yıldız olacağım. Göz göze geldiğimizde ise en parlak... 

4 yorum: