11 Mart 2018 Pazar

SON BAKIŞ


Günlerdir haber alamıyorum senden. Gözlerimin önünde eriyip gidiyorsun. Sana "Kal" diyememek, elinden tutup iyileştirememek çok zor.

Bizi ayakta tutan, yeni bir bakış açısı yaratan tam da bu ya ZORLUKLAR!..

Düşünürsün durmadan yapmaktan zevk alırcasına kapatır gözlerini hayal edersin. Onu yüreğinde,  aklında yaşatmak için. Sevdiği şarkıları, yemekleri oyunları oynarsın onun için onu yaşatmak için. Olmayacağını bilsende yaparsın bunu. Çünkü kendini o küçük sevgi dolu yerde görmek istersin. Orası yaşama sevinci hiç kaybolmamış koca gözlü kızın gözbebekleri de olabilir, sıcacık minik yüreği de.

Gözlerimin önünde yığılıp kaldın öylece. Kanın çekilmiş, soğuksun artık. Ellerini tutamıyorum,  öylece izliyorum seni.  Arkamda çığlıklar, feryat edenler dolu hiçbirini duymuyorum çünkü o an bitti her şey. Sevgiyle atan beni ısıtan sahip olduğum tek şey yani sen, sen artık yoksun! 

Ağlıyorum bak, gözlerimin içi kıpkırmızı, ağzıma lokma koymuyorum, canın yanıyor,biliyorum. O zaman gel yanıma söz verdiğim ne varsa yapmaya hazırım. 
Bana bir kere bak. İşte anlarım her şeyi... 

O koca gözlerin bana attığı SON BAKIŞTA... 

1 yorum: