6 Kasım 2016 Pazar

HAYALLERİMİN BİTTİĞİ YERE...

 
Bir hiç uğruna yaşıyorum şu hayatı .

"Düşlüyor musun?" sorusuna verilecek ne bir cevabım nede bir tepkim var aslında . Ne olacak diye düşünüp dururken sen geldin aklıma . Güzel bir kıyıda güzel kokun , düşlerim geldi aklıma kendime yasakladığım düşlerim...

Dalıp gittim yine uzaklara...

Ne hayal kuruyorum ne de düşünüyorum amaçsızca. Boşa zaman kaybediyorum. Şu anımı hayallerime , kaçtığım duygusal dünyama harcasam şimdi kazmayacaktım o derin çukuru . Bile bile kazıyorum  aslında  hayal kurmayı yasakladığım zamanlarımda ..

Şimdi umudum , mavide bulduğum huzurum , güz yağmurlarım var orada . Bunlar varken beni heyecanlandıran , gözlerimin ışıltısını , sol yanağımdaki gamzemi ortaya çıkartacak bir şey  yoksa ortada ... işte o an;

Hayallerimin bittiği , kendimi bitirdiğim andır .

Sevdiklerime , en çok da sana düşen vasiyetim ;

Beni hayallerimin bittiği yere gömün!

Belki umutsuz birinin yeniden başlangıç noktası olurum kim bilir ...


6 yorum:

  1. Yaa mükemmel olmuş meleğim❤ hayaller önemli tabi

    YanıtlaSil
  2. Harikaaa olmuş kuzumm tebrik ederim😘💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzummm 😘💖

      Sil
    2. Dillerine saglık sinemcim super olmus acaba bu yazarlik ruhu nerden geliyor😎😋😂

      Sil