11 Aralık 2016 Pazar

HADİ KALK ARTIK N'OLUR

Her  yer gecenin sessizliğine bürünmüş . Koca şehir suskun bu gece . Şehri inleten tek bir şey var gözyaşları ve karmaşık çığlıklar ... Durmadan sevdiğini arıyor insanlar . Oradan oraya koşuşturuyorlar . Telefonlar çalınca herkesin yüreği ağzına geliyor . 


Ben ise elimde geçen hafta doğum günümde aldığın ayıcığım ile seni arıyorum .

Her yer ateşlerle kaplı , dumanlar zehirliyor nefesimi , gözlerimi yaşartıyor .

Her yer acı , gözyaşı , şehit kanı ...

Baba , ben geldim ,hadi uyan ! Üşüyorum , korkuyorum baba . Yerler neden senin kanın ?

Baba ayıcığım ile dizlerim kırmızı oldu , kalk yerden hasta olacaksın . Ben yere yatınca hasta olurum diye kızardın şimdi sen yatıyorsun . Hadi baba eve gidelim . Ellerin soğuyor , rengin gidiyor , gözlerimin önünde soluyorsun babam , biricik kahramanım ... KALK!..

Annem ile ben ne yapacağız sensiz ? Bizi neden hatıralarınla bırakıyorsun baba ? Şimdi şu yerde yatıyorsun ya sen korkma diye ayıcığımı yanına bırakıyorum babacığım . Karanlıkta korkma diye o seni korur . Bana verirken ''Bu ayıcık seni karanlıktan koruyacak meleğim hiç korkma ." demiştin . Madem sen kalkmıyorsun o zaman bu karanlıkta seni korusun .

Kasklarınız neden yerde ? Yollar neden kırmızı ? Teyzeler , amcalar , nineler , dedelerin gözleri neden yaşlı ? Susma baba hadi konuş benimle , aç gözleri n'olur .

Gözlerimin önünde seni içine koydukları kutunun üzerine bayrağı örtmüşler , polis amcalar da bekliyorlar . Nereye götürüyorlar baba? Kalbimin üzerine resmini takmışlar bu ne demek baba ?

Gitme babacığım , bırakma beni n'olur ...

Uyan babacığım , aç gözlerini...

Hadi kalk artık , n'olur ...




















7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kuzum yine cok güzel ifade etmişsin ellerine sağlık hepimizin başı sağolsun bu günlerde geçicek inşallah herkes yasta herkes ağlıyo herkes üzülüyor Allah herkese sabır versin 😣😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. İnşallah geçip gidecek bu kara günlerde. Teşekkür ederim yorumların için.

      Sil
  4. Öncelikle hepimizin başı sağolsun. Bu günleri gayet başarılı bir şekilde ifade eden bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil