22 Ekim 2016 Cumartesi

EN ÇOK DA KENDİMDEN...

Kaçıncı bu gidişim , susuşum , içime atışım kaçıncı?

Sanmasınlar ki vurdum duymazım , sanmasınlar ki hiçbir şeyin farkında değil , sanmasınlar ki ben hala küçük , her şeye kanan 5 yaşındaki kız çocuğuyum...

Büyümekten soğuttular , ağlamaktan , gülümsemekten , paylaşıp dertleşmekten... Neden herkes sahip oldukları hayata karşılar?

Neden herkes deveye hendek atmakla uğraşıyor ki ?

Sürekli sorgulamaktan , sorgulanmaktan yoruluyor insan .

Yıktığım her duvarlarda yenisini inşa ediyorlar. Nereye kadar yıkacağım ? Nereye kadar çekeceğim bu acıları? Suskunluğumla denizler taşacak , kayalara vurdukları hırçın dalgalarıyla kayaları aşındıracak. Kim nereye kadar dayanacak söyleyin bana?!

Kaçıp saklanıyoruz her gece yorganın altına sanki tüm dünya bize düşman olmuşçasına . Büyümek bu ise eğer özür dilerim kendim , ben yapamayacağım. Tükendim , tüketildim artık...

Ben anlamaya çalıştıkça anlaşılmıyor isem,

Düşlerimi kuşkusuzca gerçekleştiremeyecek isem,

Bana armağan edilen hayatı benim adıma belirlenen çerçeveye
sığdırmaya çalışacak isem,

Kusura bakma  kendim...

Özür dilerim her şeyden , herkesten..

En çok da kendimden....

20 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yazacak bişey bulamadım üstüne. Tarifsiz..❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim meleğimmm 😍 yazmayı sevdiren sağ olsun...

      Sil
  2. Muhteşem olmuşş iyikimm cook beğendimm..💜💜tebrik ederiimm..💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımın enn içi 😇❤️😘😘

      Sil
  3. çok bependim sinemcim bu kadar kısaca özetlenebilinir herhalde... 🙊😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ufukcuğum. Anladım anlayacağımı merak etme... 😉

      Sil
  4. Ponçikim gene yakdı yıkdı ortalığı👏👏 Çekilin yoldan sinemin yazıları geliyorr😂😂 Herzaman ki gibi çok güzeller canım😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biriciğim. 😘😘😘😄 O senin güzelliğin... Darısı senin başına bekliyorum 😉😘😘❤️❤️❤️

      Sil
  5. Ponçikim gene yakdı yıkdı ortalığı👏👏 Çekilin yoldan sinemin yazıları geliyorr😂😂 Herzaman ki gibi çok güzeller canım😘😘

    YanıtlaSil
  6. Belli ki yazını içten yazmışsın belli ki yazına içini dökmüş dert ortağı olmuşsun bu kadar harika ve güzel olabilmesinin başka açıklaması var mı?😁 Tebrik ederim kuzum harikasın..😍🙆💟

    YanıtlaSil
  7. Tam bir başyapıt,cnm çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Yine yeni yeniden ayni yazani gibi guzel bir yazii tebrik ederim minik yazarim 😙❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem. Osenin kendi güzelliğin😊😘😘😘❤️

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Yine harika yine şaşirtmadın muhtesem olmuş canım tebrik ederim 😘

    YanıtlaSil