1 Eylül 2016 Perşembe

SAKLI UMUDUM

Çaldılar, tutun onları...
 
Kimse yakalamaya çalışmayacak mı? 
 
Oysa bilmiyorsunuz, en büyük hırsız onlar... 
 
Gülümsememin , gözlerimin içindeki sevginin, şefkatin, yanaklarımdaki kızarmamın kaybolmasının tek sebebi onlar...

"Kim? diye sorup duruyorsanız eğer , hayallerimi her kim çaldıysa onlar...

Belli bir kişi yok ki. Çünkü bunu yapan tek bir kişi değil, kişiler...

Şimdi bir köşeden hem bunu yapanları hem de yaşıtlarımın yaptıklarını izliyorum.

İzlerken de ne hissediyorum biliyor musunuz? Hiiiç!

Ama üzülmüyorum. İçimde sakladığım bir tutam  umudum hala olduğu yerde.

Onlar beni cezalandırdıklarını düşünseler de gökyüzü hala benim.

Her gece bana gülümseyen ay yukarıda...

Günümü aydınlatan güneşim her gün tüm sevgisiyle doğmakta...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder