2 Eylül 2016 Cuma

ADINI DENİZ KOYDUĞUM...


Denizim...

Sana olan bu aşkımı kelimelere nasıl döksem diye düşünüp duruyorum öyle.

Var mıdır sana benim kadar kör kütük aşık olan?

Kaçıp gelişlerimde kulağıma "HOŞ GELDİN EVİNE" fısıltılarını aklımdan çıkarmaya cesaret edemediğim...

Rüzgarınla başımı döndüren o kokunu, ciğerlerimin her zerresine kadar içime çektiğim ama bırakmaya korktuğum...

Güneşimin doğuşuna ve batışına eşlik edip günümü süsleyen huzur kaynağım...

Geceleri gökyüzümde yıldızların altında, inci tanesi kadar değerli kumsalım da sana bakarak hayal kurduğum..

Öfkemi kusmak, fısıltınla ve rüzgarınla saçlarımı uçuşturduğun, ayaklarımı yerden kesip beni başka dünyalara götüren denizim...

Seni başkasıyla paylaşmaya tahammül edemediğim, vazgeçilmezim....

Şimdi yanındayım..

Kokunu içime çekmeyi, fısıltılarını duymayı, rüzgarınla saçımı uçuşturmanı bekliyorum.

Beklerken de dalgalarına usulca fısıldıyorum :

Hayat gibi sert olan kayalıklarınla sohbet ediyorum gece boyunca. Bazen sadece gelip geçen gemileri izliyorum sessizce....

Limanda bekleyen insanları görünce kıpır kıpır oluyor içim. Yağmura susamış bir ağaç gibi...

Bazen ise içimdeki fırtınalara eşlik ediyor hırçın dalgaların.

Ve o zaman anlıyorum ki.

Sen sadece deniz değilsin...

Aslında sen benim diğer yarımsın.

Adını "DENİZ" koyduğum...




                                                               


10 yorum:

  1. Kalan diğer yarıma hitaben... 😍😘💕💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yarım , bebeğim , herbi şeyim😍te amo!❤

      Sil
  2. O kadar muhteşem olmuş ki denizi sevmeyen bana bile çok farklı şeyler anımsattı. Çok beğendim ve sanırım en sevdiğim yazın oldu. O kadar duygulu olmuş ki. Biran için sahilde oldugumu hissettim. Ve bebek gittikçe guzel yazıyorsun 👏👏✌her zaman yanındayım ve seni cooook seviyorum. Sayamayacagn kadar öpücüklerimle👄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle birlikteyken ve içimde filizlenmiş olan bu duygu bitmeyene yazmaya devam edeceğim. Ve çok teşekkür ederim sizlere bunu hissettirip yaşatabildiysem. İyi ki varsın... Diğer yarım😉😘😍💕💞

      Sil
    2. Seninle birlikteyken ve içimde filizlenmiş olan bu duygu bitmeyene yazmaya devam edeceğim. Ve çok teşekkür ederim sizlere bunu hissettirip yaşatabildiysem. İyi ki varsın... Diğer yarım😉😘😍💕💞

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bende denizi çok seven biriyim ama hiç bu kadar güzel ve anlamlı bir şekilde dile getirememiştim mükemmel olmuş kuzum 😍❤

    YanıtlaSil
  5. Bende denizi çok seven biriyim ama hiç bu kadar güzel ve anlamlı bir şekilde dile getirememiştim mükemmel olmuş kuzum 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem. Az da olsa anlatmak istediklerimizi size aktarabilmişsem ne mutlu bana. 😘😘😍

      Sil
    2. Teşekkür ederim bitanem. Az da olsa anlatmak istediklerimizi size aktarabilmişsem ne mutlu bana. 😘😘😍

      Sil