9 Eylül 2016 Cuma

OLMAYANI HİSSETMEK



Geçmişte yapılan hataların buram buram hissedildiği bir akşam vakti kurdum soframı.

En sevdiğim plağım hazırda. Gecenin sessizliğinde seni düşlüyorum. Biliyorum arkamdan hüzünlü gözlerle sessizce beni izliyorsun ama sadece izliyorsun.

Konuşmuyorsun mesela. Dokunmuyorsun, varlığını hissettirmiyorsun ama ben yine de hissediyorum, biliyorum.

Sen bunları yapmadıkça, ben de çareyi sigaramda buluyorum.

Hissediyorum kızıyorsun peki neden susuyorsun?

Hani eskiden derdin ya "Şu mereti içiyorsan ya tam iç kafanda kurduğun onca şeyleri silip at ya da hiç içme!

Çünkü sen bu şekilde içtiğinde , geceleri uykunun en tatlı yerinde bal dudaklarından öpemiyorum.

İçimde kalıyor kendimi  suçluyorum. İkimize de  acı çektirmek yerine bir karar ver!

Tabii çilingir sofran ve sigaran olmadan...

Sen bu kararı vermediğin sürece, ben olmayacağım, ben olmayınca sen nefes alamayacaksın.

Ve sen artık yaşayan bir ölü olacaksın."

Fark ediyorum da sen sustukça ben zaten yaşayamıyorum.

Haklıydın sigara zarardı. Sigara ölümdü. Sigara bir avuç kağıda sarılmış  zehirdi...

Sigara pişmanlıktan öte ayırıcıydı . Nereden bilebilirdim ki seni benden alacağını?...

Şimdi sen hayat denen yerde bensizlikle yaşarken , anladım ki aslında

Susan sen değilsin, susan benim.

Yaşayan sensin, ölen ben....






  

14 yorum:

  1. Mesela tıpkı senle benim gibi. Mesela sadece denizin sadece gölgesini hissettiği ay gibi. Çok güzel bir yazı olmuş. Muhtesem.😍 mesefaler önemli değil kalpte olmak yeter aslında duyguyu verebilmissin.❤ Love you bebek😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 senem ömrüm bitanem çok teşekkür ederim. İyi ki varsın. Seni çok seviyorum. Love you so much bebeğim😘😘😘😘

      Sil
  2. Sinemimm bayildim ve beni cok sasirttin. Tek bir kalemle yazmak yerine farkli farkli yollar denemende oldukca mutlu etti. Unutma guzel isler yapip iyi bir yazar olmak istiyorsan hayata tek bir pencereden bakmak yerine yeni bakis acilari kesfetmelisin. Tebrik ederim kuzum devamini sabirsizlikla bekliyorum.. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaydammm çok çok teşekkür ederim. Şimdiden ağzınızdan "YAZAR" kelimesini duymak o kadar mutlu ediyor ki. Bir yazar asla tek bir pencereye bakmamalı bunun çok iyi bilincindeyim. Ve ger geçen gün geliştikçe bunları aktarıcam. Tekrardan teşekkür ederim. İyi ki varsın bitanem.... ❤️😘

      Sil
    2. İlaydammm çok çok teşekkür ederim. Şimdiden ağzınızdan "YAZAR" kelimesini duymak o kadar mutlu ediyor ki. Bir yazar asla tek bir pencereye bakmamalı bunun çok iyi bilincindeyim. Ve ger geçen gün geliştikçe bunları aktarıcam. Tekrardan teşekkür ederim. İyi ki varsın bitanem.... ❤️😘

      Sil
  3. Sinem afferin canım kardeşim. Muhteşem olmuş, harika yazmışsın kalemine yüreğine ellerine sağlık. Diğer yazılarını sbırsızlıkla bekleyeceğim elma yanak. 😂😂😊😚🍎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off abla ya🙈🙈🙈 elma yanak nedir😂😂. Neyse çok teşekkür ederim geleceğin savcı hanımı.

      Sil
    2. Off abla ya🙈🙈🙈 elma yanak nedir😂😂. Neyse çok teşekkür ederim geleceğin savcı hanımı.

      Sil
  4. Sinem afferin canım kardeşim. Muhteşem olmuş, harika yazmışsın kalemine yüreğine ellerine sağlık. Diğer yazılarını sbırsızlıkla bekleyeceğim elma yanak. 😂😂😊😚🍎

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yazmışsın bebeğim😘😘 Diğer yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum😍😍 Taslaktan çooooook farklı olmuş bu yazı😗🤗

    YanıtlaSil
  6. Canımın içi çok güzel olmus ne kadar güzel düşünüp yazmissin bu yazinda farklı bir boyuttan bakmışsın hayata tebrik ediyorumm..bütün kalbimle başarılarının devamını diliyorum💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can şenliğim çok teşekkür ederim. İyi ki varsın bitanem.... 💘😘😚😍

      Sil
  7. Canımın içi çok güzel olmus ne kadar güzel düşünüp yazmissin bu yazinda farklı bir boyuttan bakmışsın hayata tebrik ediyorumm..bütün kalbimle başarılarının devamını diliyorum💘

    YanıtlaSil