3 Eylül 2016 Cumartesi

GÜZ YAĞMURU



Yağmur yağıyor bakmaya doyamadığım, yağdıkça huzur bulduğum, içimi ısıtan hislerimi derinleştiren yağmurum...


Tıpkı içime akıttığım gözyaşlarım gibi...


Kimseden izin almadan ama geleceğini haber veren, kırgın ve kızgın olduğumda bardaktan boşalırcasına içime yağdırdığım ama üzülmesinler diye gözlerimi kaçırıp sustuğum...

İçimde saklı bir kalp ağrısı...

Kıvrandırıyor beni ama belli etmiyorum, üzülmesin beni sevenler, bir de ben yük olmayayım bu çileli hayatlarına...

Sormayın ne kendinize ne de bana "AĞRIN NE? KİM YAPTI? NASIL OLDU?" diye.

Yapan yaptı işte. Doktorun bile çare bulamadığı yarama merhem olmaya çalışmayın!

Çünkü kimisi yardım edeyim derken daha çok kanatıyor, kimisi de dindiriyor...

Ama dindiren her zaman bulunmuyor yanımda.

O yüzden bilmeyenler izlesin öylece, dokunmasınlar ne bana ne de yarama!

Elbet içime aka aka kurur o da. Ya da acı içinde kıvrandırır beni kim bilir?!

Şimdi iyiyim ama dimdik ayaktayım.

Yeni kararlarımla geldi mevsimim...

                                                              " SONBAHARIM"




13 yorum:

  1. Tebrikler Sinemcim, eline, kalemine, yüreğine sağlık.Gelecekte de yüreğini böyle güzel, temiz ve güçlü bir şekilde ortaya koyman dileğimle. Başarıların daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hocam. Sizleri gururlandırdıysam ne mutlu bana. 😊😊😊

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hocam. Sizleri gururlandırdıysam ne mutlu bana. 😊😊😊

      Sil
  2. Tebrik ederiiim çok başarılı olmuş gerçekten 👏👏❤

    YanıtlaSil
  3. Canımın içi gene çok basarili, güzel bir yazı yazmissin tebrik ediyorum umarım bu başarin hep sürer sonuna kadar arkandayim bebek 💕👌😏

    YanıtlaSil
  4. Kuzum bitanem yine çok başarılı olmuş ellerine sağlık çok güzel ifade ediyosun insallah devamı gelir her zaman yanındayım meleğim başarıların devamını dilerim 👏😉🙈❤😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım😍😍😍. Çok teşekkür ederim. Bende senin her zaman yanındayım. 😘

      Sil
    2. Canım😍😍😍. Çok teşekkür ederim. Bende senin her zaman yanındayım. 😘

      Sil
  5. Kuzum bitanem yine çok başarılı olmuş ellerine sağlık çok güzel ifade ediyosun insallah devamı gelir her zaman yanındayım meleğim başarıların devamını dilerim 👏😉🙈❤😘😍

    YanıtlaSil